tessochmolly.blogg.se

hej jag är en tjej på 24 år och har en underbar dotter på 2,5 år här kommer ni att få följa våran resa i våran vardag, men ni kommer även få ta del av mycket annat .

Kaos

Publicerad 2017-01-12 19:27:47 i Allmänt, Familj♡,

Idag vaknade vi upp till snö kaos och jag som trodde att snön skulle försvinna aja man kan ju inte alltid ha rätt.


Det tar på krafterna när de snöar mycket och det är oplogat och man ska fram å tillbaka med 2 barn och 1 vagn. Och idag när jag skulle hämta min stora tjej på dagis så var hissen avstängd för service jippie vi bor på andra våningen. Så de var ju bara att börja plocka i sär vagnen och bära ner den. 
Och samma sak när jag kom hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela