tessochmolly.blogg.se

hej jag är en tjej på 24 år och har en underbar dotter på 2,5 år här kommer ni att få följa våran resa i våran vardag, men ni kommer även få ta del av mycket annat .

Dagens händelser

Publicerad 2017-01-05 19:30:23 i Familj♡, Vardagsliv,

Dagen började med lite sovmorgon då min sambo klev upp med Molly då han lix skulle iväg på jobbet. Kollade hur kallt det var ute å temperaturen visade -27 inga barn ut idag i alla fall. Typ 30 min efter att jag stigit upp kommer sambon hem igen visade sig att han arbetsvillkor inte startade. Så idag har vi varit hemma båda två. 


Jag passade på att åka på solbacken och handla i lugn och ro tog bussen för att sambon skulle slippa starta bilen. 

Annars har vi bara varit hemma hela dagen imorgon ska det vara lite mildare så blir i alla fall en promenad om det inte är lika kallt som idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela